Wednesday, December 1, 2010

Oh 5-1


Alahai team Malaysia.. Sampai 5 berbalas 1 korang kena.. Jangan la macam ni. Baju dh baru. Penat je aku promote kat blog aku. Komen aku, pertahanan Malaysia banyak buat kesilapan yang tak sepatutnya lebih-lebih lagi own goal dari sape tah, aku lupa. Elakkan kesilapa bodoh macam tu lain kali . Come on la. Buat yang terbaik masa bertemu Thailand nanti okay? Walau pun aku tak fanatik sangat dengan team Malaysia ni, tapi aku sokong jugak.. Kalau ada yang tak tau, AFF Suzuki Cup ni dulu dikenali dengan nama Piala Tiger. Anyway, aku tak expect Malaysia boleh pergi jauh kali ni. Tapi sokong je la. All the best!

1 comment:

  1. nak buat macam mana lagi bro? da nasib kot kalah, lgpon pemain2 utama sume cedera, huhu, xpe2 harap2 mereka power utk perlawanan seterusnya

    ReplyDelete