Saturday, November 20, 2010

Konspirasi Illuminati dan Freemason

Dajjal. Apa yang terlintas di fikiran jika kita berbicara tentang dajjal? Aku ingat masa aku kecik dulu. Bila dengar dajjal, dajjal tu benda yang jahat dan akan menyesatkan umat Islam di seluruh dunia. Sekarang, aku boleh nampak apa kejahatan yang dilakukan oleh dajjal melalui pertubuhan-pertubuhan di bawah naungan dajjal. Antaranya; Freemason, Illuminati, Bilderbergh Group, Knight Of Malta, Skull And Bones, Priory Of Sion dan Society Of Jesus/ Jesuit. Tapi yang paling popular adalah freemason dan illuminati. 

Mereka memperkenalkan The New World Order dan One World Religion


















untuk penduduk di dunia. Mereka mempunyai agenda yang amat tersirat untuk mempengaruhi dari segi PEMIKIRAN, terutamanya kepada UMAT ISLAM dan pengaruh yang paling berkesan adalah dengan HIBURAN. Yang paling popular ialah Lady Gaga si penyembah syaitan. Dia merupakan penyembah Lucifer yang tegar. Rihanna, Madonna, Jay-Z adalah antara artis barat di bawah tajaan Freemason dan Illuminati.













Di Malaysia pun semakin banyak pertandingan nyanyian dan lakonan antaranya Akademi Fantasia, Mentor dan yang paling latest aku tertengok adalah mari menari. Apa hal semua ni? Semua nak menyanyi ke? Dah tiada kerjaya lain? Perempuan tak tahu ke SUARA mereka adalah AURAT? dan mereka boleh berkata mereka mencari rezeki yang halal dengan nyanyian dan lakonan. Such a bloody stupid. Cuba tengok gambar-gambar ni. Contoh paling simple. ONE EYE. Siapakah yang mempunyai satu mata? fikir-fikirkan lah..

Antara gambar-gambar yang menarik;













SCARLET LADY OF BABYLON, yes Taylor Swift 
juga antana ahli freemason

















HUJAN, indie band Malaysia wallahhualam.
Tapi tengok rambut yang tutup mata dan
lambang pada baju, hmm. Entahlah















ONE US DOLLAR

Golongan-golongan ini amat bijak dan cerdik dalam mempengaruhi pemikiran kita TANPA DISEDARI. So, kawan-kawan, berjagalah, ya? =)

3 comments:

  1. yea yea, i've heard this also about this Illuminati and Freemason groups.. even there is one of famous artists in Indonesia who suspected as a Freemasonry!

    the one-eye reflects Horus/Osiris/Ra (Dewa Matahari Mesir Kuno)..
    unfinished pyramid also reflects paganism (kaum penyembah setan ya?)

    dan yaaaaaaaaaa!! dollar Amrik!!

    paling mudah menyusup lewat musik.. oh gosh! but i love music very much..

    ReplyDelete
  2. yap yap .. agree .. skunk nie macam macam pengaruh liar yang jady .. tapy depends dgn orang ramai sama ada dowunx sedar ataw ta sedar pasal benda benda nie ..

    ReplyDelete
  3. Yes I agree... Go to hell Dajjal Laknatullah...

    ReplyDelete